czwartek, 23 czerwca 2011

Zakończenie roku szkolnego

Tak i moja Starsza wczoraj zakończyła pierwszą klasę:) A tak się martwiliśmy jeszcze rok temu jak to bedzie, czy da sobie radę, a tu proszę jak szybko zleciało:) Druga klasa tak naprawdę będzie trudniejsza od pierwszej, bo komunia i więcje bieganiny będzie.
Na zakończeniu roku szkolnego niestety nie mogłam być. Babcia poszła ze Starszą odebrać dla rodziców podziękowania za "zangażowanie w życie szkoły":) Jak miło. Ja niestety wczoraj cały dzień poza domem pracowałam. Wieczorkiem po mnie przyjechali i chcieliśmy zwiedzić okolicę, bo tu dużo jezior jest, ale burza nam w tym przeszkodziła i wracając zajechaliśmy do naszej starej ulubionej pizzerii, żeby uczcić zdanie do 2 klasy:) W tym czasie burza przeszła i spokojnie dojechaliśmy do domku.
I wakacje dla dzieci ....

1 komentarz:

  1. Druga klasa to już poważna sprawa :) Gratulacje dla córki za ukończenie pierwszego roku nauki!

    OdpowiedzUsuń