piątek, 27 maja 2011

Dzień Mamy w szkole

Pierwszy raz od początku szkoły mieliśmy zaproszenie na przedstawienie w wykonaniu szkolniaków. Były wiersze i piosenki dla nas mam. A na koniec konkurs. Dzieci namalowały mamy jak je widzą,a my miałyśmy odgadnąć swój portret:) Było śmiechu co nie miara, bo naprawdę trudno było odgadnąć. Ja ostatnio przechodziłam metamorfozę z czarnych krótkich włosów na dłuższe pasemka, a dziecko mnie zapamiętało w czarnych włosach, więc nie zgadłam:(((


Tak nas widzą dzieci - portrety mam - prace pierwszoklasistów
a TO JA:)))

Miłego weekendu! Dla mnie pracowity - zajęcia na uczelni i to dziś ..... buziaki! Po weekendzie kończę motyla! postanowione!

1 komentarz:

  1. Ależ to musiało być wzruszające, nawet jak mama czarnowłosa :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń