piątek, 4 marca 2011

Mikromozaika

Myślałam, że mój Mąż już mnie niczym nie zaskoczy:) A tu proszę coraz mniejsze robi mozaiki! Teraz wymyślił zawieszkę i ozdobę do puzderka! Ja rozumiem mozaika z kamienia normalnych dużych rozmiarów! Obraz, no szkatułka... Ale jak on to obrabiał - szlifował na dużych maszynach kamieniarskich?????? Nie umiem sobie tego wyobrazić. A i nie chce mi zdradzić szczegółów....
Muszę sie tym "pochwalić", bo jestem pod wrażeniem. A Wy?
Zawieszka z mozaiki kamiennej, oszlifowana o wymiarach: szerokość 3 cm, wysokość 4 cm

Puzderko na drobiazgi długośc 4 cm, szerokość 2 cm


-------------------------------------------------------------------------------------
Cieszę się, że już dochodzę do formy po szpitalu ... Jutro do Stowarzyszenia ...... coś wspominali, czy może bym nie poprowadziła zajęć z układania mozaiki. Czemu nie:) Wkrótce omówimy szczegóły. Dawno nie prowadziłam warsztatów z mozaiki, aż się stęskniłam.

Wreszcie dziś dotarłyśmy na tańce z Młodszą. Ostatnio była w styczniu ... i  odrazu się dowiaduje, że w poniedziałek mają przegląd taneczny ... no tak i mama będzie się stresować;)
                ---------------------------------------------------------------------------------------

2 komentarze: