środa, 17 listopada 2010

Zajęcia u osób autystycznych

Mimo wczorajszej naprawdę wstrętnej pogody-padało,mrżało,wiało, ciemno .... pojechałam (wreszcie!) do Stowarzyszenia osób autystycznych. Już od jakiegoś czasu biorę udział jako wsparcie terapeutek przy pracach biurowych, zajęciach plastycznych z dorosłymi osobami autystycznymi. Sprawia mi to dużą radość! i satysfakcję z postępów jakie robią chłopcy, no panowie, bo wszyscy dorośli. Dawno u nich nie byłam i cieszyłam się jak J. zaśpiewał, aż uśmiechnęłam się z zachwytu, jak usłyszałam jego głos i tak ładnie śpiewał!! naprawdę! A tak prace biurowe wykonywali- bindowanie, laminowanie, a na koniec wspólna gra w "Pamięć" czyli dobieranie do pary elementów. Ostanio coś chłopakom szło lepiej, tym razem my zebrałyśmy więcej punktów. Takie zajęcia dodają skrzydeł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz