środa, 24 listopada 2010

W Stowarzyszeniu u osób autystycznych cz.II

Wczoraj zaproponowałam zajęcia u osób autystycznych. Robiliśmy już wcześniej  razem mozaiki z naturalnego kamienia, a teraz troszkę prostszą formę wymyśliłam.
Potrzebne były deseczki, plastelina i kolorowe kamyszki. Do deseczki chłopcy rozprowadzali plastelinę, dość grubą warstę, następnie rysowaliśmy kształt choinki i w środku "wklejaliśmy" kamyszki. Wyszło bardzo ładnie! Szkoda, że nie mam zdjęć. Rodzicom chłopców też ich prace się podobały. Zajęło im zrobienie takiej pracy pół godzinki. Później bindowali i laminowali przy pomocy terapeutek i osób wspierających zajęcia.
Zaopatrzyłam się w potrzebne mi do zrobienia prezentacji materiały, więc biorę się do pracy.

***
Mam już zakupine kule styropianowe do robienia bombek, ale muszą narazie poczekać.
W szkole Starsza robi duże postępy, a Młodsza stwierdziła że najbardziej lubi tańczyć. Cieszę się, bo biegamy na tańce. Teraz mają dłużej, bo szykują się do występu. Sama jestem ciekawa jak takim maluszkom pójdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz