środa, 10 listopada 2010

Konkurs plastyczny

Konkurs dowolną techniką dla dzieci szkolnych na temat "Palenie papierosów szkodzi wszystkim".
Przystępujemy do konkursu! Pani wychowawczyni wie, że lubujemy się w mozaice kamiennej, więc już przystąpiliśmy do pracy a właściwie Starsza, bo czasu mało, w zasadzie tylko jeszcze został nadchodzący długi weekend.
Mąż pomógł jedynie dociąć płytę, trochę rozrysował i czasami pomaga dociąć kamyszki, a reszta Starsza układa i przykleja. Oto narazie w wersji roboczej, bo jeszcze zostało do wypełnienia pół głowy i tło oraz oczyszczenie :

Praca na konkurs plastyczny dla dzieci szkolnych, technika dowolna nt. szkodliwości palenia

Młodsza też pobawiła się przy układaniu kamyszków i robi jabłko:


Mamy przynajmniej mobilizacje, aby znów powrócić do mozaiki....

Tymczasem mi udało się zrobić kolejne łańcuszki do mojego naszyjnika z nowych lnianych nici. Biały naszyjnik czeka na zrobienie....aniołek też:)


Także zbliża się długi wekeend, moi mają zajęcie - dokończyć robić mozaikę na konkurs, a ja zaczynam pierwszy zjazd na podyplomówce... zabaczyłam wczoraj plan i się trochę przeraziłam! ale nic musze dać radę:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz