wtorek, 18 października 2011

Jestem, jestem ....

Wpadłam w rytm - praca-dojazdy-odrabianie lekcji-szkolenia.Rękodzieło zeszło na dalszy plan, choć jakieś elementy przewiają się w moim życiu.
Jakiś czas temu zaszalałam w kolorkach z niciami:) Przydadzą się:))

Wykopałam pewną książkę ze sklepu dla najbiednieszych;) nie będę tu polityczna, ani reklamować gdzie .... ale jestem oczarowana ksiażką z pomysłami, zwłaszcza dla tych poszukujących pomysłów na zajęcia dla dzieci i nie tylko jak się okazuje! I co najważniejsze - z materiałów ogólnodostępnych, co więcej - tworzenie coś z niczego! Czerpię z niej natchnienie:


***
Ostatnio w pracy hm... na szybkiego trzeba było zrobić dekoracje świąteczne - robiłam z podopiecznym koronę, teraz rozpracowuję jak wykonać najtańszym sposobem skrzydełka i aureolę dla aniołków.
***
Zwróciłam też uwagę, że są modne duże szale oplatane wokół szyji i tak w sobotę mnie natchnęło, że zrobię z tej szarej włóczki nad którą się jakiś czas temu zastanawiałam co z nią zrobić. Zaczęłam robić  na drutach taki szal. Zobacze co mi z niego wyjdzie. W zasadzie traktuję to trochę jak drutoterapię, zwłaszcza jak z dzieckiem uczymy się j.niemieckiego:)))))Ech dużo już do nauki i tak nam popołudnia umykają....
***
I co najważniejsze otrzymałam cudowności od : http://kramikowecudakatarzynki.blogspot.com/2011/10/wymianka.html
zaproponowała Kasia wymiankę za książkę- jestem oczarowana 2 kotami, słodkościami i cudownymi kolczykami ponadprogramowymi!!!
Oraz wygrane candy u:
http://retro-prezent.blogspot.com/
Przepiękne 3 laleczki szmaciaki,wianek i pachnące podusie!!!

Niestety nie mam jak teraz robić zdjęć, ale napewno się pochwalę:) Dziękuję serdecznie . Buziaczki.
***
Obiecałam porobić anioły z koronki i chyba oprócz mojego szala i bombki - karczocha, najbliższy czas będzie zdominowany przez anioły.

2 komentarze:

  1. Noooo, poszalałaś z tymi nićmi, a książkę oglądałam - rzeczywiście ciekawa. Chyba pognam do tego sklepu ;-)
    No i czekam na zdjęcia tych cudowności co to do Ciebie lecą, no i aniołki koniecznie pokaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ,że wszystko się podobało,mam nadzieję,że dziewczynki też będą zadowolone z mikołajkowych prezentów,jakby co to polecam się na przyszłość.No i przyznaj się gdzie Ty te nici piękne do koronki klockowej kupujesz?Buziaki.

    OdpowiedzUsuń