czwartek, 22 września 2011

Czarownica "Alchemiczka"

Rodziła się w wielkich bólach i mękkach! Ale jest! W oryginale z ptaszkiem na głowie,ale z oszczędności czasu podarowałam sobie ptaka. Miała -w zamyśle moim -być brzydka, niestaranna i niedokładna... i jest! Specjanie nie wykańczałam "ładnie" przy docinaniu nici, takie poszczępione mają być! Efekt celowy zamierzony! Robiąc zdjęcie na białej kartce,spoglądając na obiektyw, miałam wrażenie jakby była poukładana byle jak, rozsypana nićmi na kartce, aż się bałam, że po ściagnieciu z wałka mi się rozleci, ale spokojnie nie rozleciała się. Jeszcze ''ciepła" oto moja brzydka czarownica:

Muszę pomyśleć nad drugi wałkiem,bo czarownica zrobiła się szybciej niż myśłam,bo wałek mi jest potrzebny. Chcę zrobić coś specjalnego dla dobrych znajomych na ich 10 rocznicę ślubu. Myślę nad koncepcją karteczki z motywem koronkowym, a czasu na zrobienie nie wiele, a czasu ogólnie też nie za wiele:)
Dziś zrobiłam sobie wolne w środku tygodnia na zaszczepienie Młodszej (zaległa szczepionka obowiązkowa) i fajnie było tak zasiąść bez pośpiechu przy kawce i wałku. A jutro w pracy maraton, weekend nie lepszy - szkolenie. Byle do poniedziałku!


Przypominam o moim koronkowo-książkowo- włóczkowym candy! Już niewiele czasu zostało .....

8 komentarzy:

  1. Prawdziwie" brzydka" czarownica :)
    Ekstra jest!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ekstra wiedźma;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu, jest cudowna! I jakoś nie widzę, zeby ci brzydka wyszła - takie cudo nie może być brzydkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agusiu, chciałam się z tobą skontaktować prywatnie, ale nie mogę jakoś znaleźć maila do ciebie - bardzo bym prosiła, gdybyś mogła, żebyś do mnie napisała na maila, którego mam podanego na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie
    GRATULUJĘ zdolnści

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłam, znalazłam - już ci wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. baba jaga wyglada bardzo babojagowo i tak jest fajnie ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i super wyszła - taka właśnie może trochę powichrowana. Urocza niezmiernie.

    OdpowiedzUsuń