niedziela, 21 sierpnia 2011

Wymianka

Podjęłam wyzwanie u Terry http://lubieleniuchowac.blogspot.com/2011/08/narzutka-i-chusta.html Zaproponowałam do wyboru zrobienie przeze mnie coś z koronki klockowej + stanęło na niciach. Chciałam podarować włóczki, ale Terra ma dużo:)
Korzystając od rana z pięknej słonecznej pogody, pojechaliśmy na działkę. Ja zmobilizowana do dziergania na wałku, z całym asortymentem rozsiadłam się na kocyku i zaczęłam dziergać. Słoneczko świeciło, ja robiłam aniołka, popijałam kawkę, patrzyłam jak nasz dom rośnie. Po jakiejś dłużeszej chwili pierw jedna z kuzynek córek, zaintrygowana co tam ciocia dzierga przyszła i podpatrywała jak robię. Za jakiś czas druga kuzynka przyszła z moją Młodszą, pobiegła po plecionki swoje i tak we czwórkę na tym kocyku siedziałyśmy i pletłyśmy:) Nawet moja Młodsza coś usiłowała upleść z plecionek:)
Nasze rękodzieło na trawce:


Nie, nie to moja 5-latka nie zrobiła:) Tylko starsza kuzynka córki

A ja ....

A to w trakcie jeszcze na wałku aniołek dlaTerry , taka lekka odsłona

Dzięki Terro zmobilizowałaś mnie do pracy na wałku! Lubię taką mobilizację. Ech już nie mogę się doczekać pieknej chusty. Napewno się pochwalę.

Tak przyjemnie się nam siedziało na słoneczku, wyplatajac i dziergając, słoneczko zaszło i pokropiło deszczykiem. Pogoda się popsuła i mój nastrój też. Cały zeszły tydzień Młodza córka miała anginę, dziś po południu Starsza coś zagorączkowała...... Czyżby? A może się rozejdzie? Ech ...


7 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że ten aniołek wkrótce do mnie przybędzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uszylam sobie walek i ani razu jeszcze nie mialam okazji na nim pracowac, poniewaz caly czas sie przymierzam ;) do koronki na tiulu a w tym przypadku latwiej jest robic na poduszce plaskiej , ale co tam przynajmniej jadnie mi pachnie sianem w szafce bo tam chwilowo przebywa, napeno kiedys go wykorzystam, ech ja ja tesknie za klockami ,zenby tylko tego czasu bylo wiecej :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój wałek stoi sobie cichutko i czeka... nawet jakiś projekt już przypięłam... tylko ten czas...
    Fajny ten anioł, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. blogniedzielny;Ataboh - dziewczyny do roboty! Będę podziwiać u Was koronki,bo za dużo nie ma albo nie widac w internecia,albo ja nie dotarłam do pasjonatek koronek klockowych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymiana będzie. No i piękne wyplatanki - brawo dziewczynki ! Ja też wyciągnęłam wałek i wyżywam się klockowo - efekty niedługo pokażę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Sylwka35! Czekam na efekty Twojej pracy, może czegoś nowego sie nauczę i podpatrzę ?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wejdz na picasaweb.com wpisujesz czego szukasz i wyskajute to co sie interesuje duze tam tego ;)

    OdpowiedzUsuń